• 15-09-2009, 00:41:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yazılım karışılığı aldığım
    Cinsi: GSM CEP TELEFONU
    Markası: İphone 3g (genpa)
    Modeli: A1241
    hiç bir sorunu bulunmamaktadır.
    Tek problemi arka kapak az cizilli
    Cin malımı vs diye sorular sormayınız ürün orjinal ve genpadan alınmıştır.
    sadece ihtiyactan satılmaktadır.
    EKler
    İphone 3g
    şarj
    kılıf
    Garanti süresi 1 yıl kalmıştır
    İhtiyac duyduğum rakam 700 TL dir
  • 15-09-2009, 00:43:42
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kac para ıstıyosun hocam belırtkı bılelım
  • 15-09-2009, 00:44:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Telefonum ne eder diye arastırmamı yapıyorsun.? yoksa gercekten satıcımısın?
    gercekten satıcıysan bi fiyat yazmalısın...
    bence satış şekli bu şekilde olmalı.
  • 15-09-2009, 00:44:37
    #4
    Aramızdan ayrılanlar...
    satabileceğin son fiyatı pmlermisin lütfen (Satıcı sensin o nedenle teklif vermem yersiz olur )
  • 15-09-2009, 00:44:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Altay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kac para ıstıyosun hocam belırtkı bılelım
    verebileceğiniz fiyatı pm atınız
    ve ödeme yapabileceğiniz zamanı yazınız lütfen
  • 15-09-2009, 00:45:54
    #6
    alico adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satabileceğin son fiyatı pmlermisin lütfen (Satıcı sensin o nedenle teklif vermem yersiz olur )
    alico dogru soyluyo
  • 15-09-2009, 00:46:10
    #7
    fiyatı pm alayım.
  • 15-09-2009, 00:47:26
    #8
    Üyeliği durduruldu
    kaç gb ne renk model fiyat pm atın
  • 15-09-2009, 00:47:57
    #9
    Üyeliği durduruldu
    mc_metin_055 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyatı pm alayım.
    siz fiyat verirsiniz diye bekliyordum ama sanırım benim minimum fiyatı söylemem lazım sanırım pm attım