• 15-09-2009, 00:48:32
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    telefonun kac gb oldugunu fln hepsını ıstedıgın fıyatı fln pm atarsan ılgılenebılırım
  • 15-09-2009, 00:48:48
    #11
    Üyeliği durduruldu
    CepTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaç gb ne renk model fiyat pm atın
    pm atıldı
  • 15-09-2009, 00:50:52
    #12
    resim olsa çok daha güzel olacak en azından çizigini durumunu da daha güzel görme imkanı olurdu, piyasası garantililerin 1000tl ye kadar gidiyor tertemiz olanların, alt sınırda 3g 16gb 750 den başlıyor. hayırlı satışlar
  • 15-09-2009, 00:52:51
    #13
    ben gıttı gıdıyordan aldım 500tlye suan kullanıyorum telefonda bır sorun yok garantılı hayırlı satıslar
  • 15-09-2009, 00:53:34
    #14
    Üyeliği durduruldu
    alıcam ama güvenemiyorum
  • 15-09-2009, 00:54:05
    #15
    Üyeliği durduruldu
    CepTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alıcam ama güvenemiyorum
    ne konuda güven anlamadım efendim
  • 15-09-2009, 00:57:06
    #16
    Üyeliği durduruldu
    university adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne konuda güven anlamadım efendim
    gg den satış açarsan alıyım ürünü bu şekilde o parayı yollamam
  • 15-09-2009, 01:05:55
    #17
    Üyeliği durduruldu
    CepTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gg den satış açarsan alıyım ürünü bu şekilde o parayı yollamam
    Bana ödeme sabahtan lazım dediğiniz sabah elime gecicekse sorun yok
    aksi durumda atla gel ankaraya diyelibilirim
  • 15-09-2009, 01:08:46
    #18
    gg hesabı açıp pmlersen sevinirim