Konu
acil satılık iphone
15-09-2009, 00:52:51
#13
1Altay
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben gıttı gıdıyordan aldım 500tlye suan kullanıyorum telefonda bır sorun yok garantılı hayırlı satıslar