• 08-09-2009, 16:46:07
    #10
    Üyeliği durduruldu
    nentes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istersen güzel bi proje çiziyim sana )
    elinizde hazir varsa resmine bakabilirim
  • 08-09-2009, 17:00:50
    #11
    Alıntı
    3.000 mi? kim verdi hcaom ben vereyim
    3.000 TL çok mu az bile
  • 08-09-2009, 21:04:52
    #12
    Üyeliği durduruldu
    3,000 lira olan ahşaptan mı
  • 08-09-2009, 21:06:23
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Hazırı değilde istersen eğer ücreti ile çizecek çok kişi bulursun
  • 09-09-2009, 08:53:24
    #14
    Üyeliği durduruldu
    hazır çizen varmı aranızda
  • 09-09-2009, 10:46:33
    #15
    Bu çok enteresan bir hobi ahşap ne kelime her evde bulamazsınız o tekneyi çünkü bire bir içindeki tüm malzemeler bir gemi malzemesinin minimize edilmişi ve parçalar zaten 600-700 TL ye geliyor.

    Eğer bu tip bir hobin varsa çok masraflı olduğunu söyliyeyim.
  • 09-09-2009, 12:09:47
    #16
    dudullu'da bu işlerlerle uğraşan bir kişi vardı Türkiye'nin enlerinden sayılır hatta bizim okula gelmişti http://www.gemimodelciligi.com/ buyrun hocam burda planlarda olabilir kesinlikle ziyaret etmenizi öneririm. Hatta planları varmış http://www.gemimodelciligi.com/planlar.htm
  • 09-09-2009, 15:38:18
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Bana -rep veren arkadaşa teşekkürler . Devam et iyi yoldasın ...

    ( Arkadaşın konusu altta kaldığından yukarıya almak için bir mesaj yazdığımı belirtmiştim . Arkadaş bana teşekkür ederken biriside - vermiş ... Çocuk işte )
  • 09-09-2009, 15:53:40
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Wordprex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana -rep veren arkadaşa teşekkürler . Devam et iyi yoldasın ...
    ( Arkadaşın konusu altta kaldığından yukarıya almak için bir mesaj yazdığımı belirtmiştim . Arkadaş bana teşekkür ederken biriside - vermiş ... Çocuk işte )
    kim eksi rep vermiş