Wordprex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana -rep veren arkadaşa teşekkürler . Devam et iyi yoldasın ...
( Arkadaşın konusu altta kaldığından yukarıya almak için bir mesaj yazdığımı belirtmiştim . Arkadaş bana teşekkür ederken biriside - vermiş ... Çocuk işte )
kim eksi rep vermiş