• 13-09-2009, 22:41:08
    #28
    sam3t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok reis yapmiyormuş konuştum adamla zaten çin maliymiş bu şey ya zor bişe herhalde ondan yapmiyor başka modeller var onlara bak istersen.
    Sitesi karman curman söyle yenileyelim
  • 13-09-2009, 22:47:33
    #29
    şişenin içindeki gerçekten bir sanat eseri yapan kişiyi taktir ediyorum..
  • 14-09-2009, 01:12:20
    #30
    xnc6 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    istediğim şuna benzer türkçe ayrıntılarıda olması gerekiyor
    Bu tipte bitmiş gemileri cezaevlerinde yapıyorlar. Fiyatlarıda 150-200 TL'den başlıyor diye biliyorum. İsterseniz öğreniriz
  • 14-09-2009, 12:06:43
    #31
    Bir_ihtimaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tipte bitmiş gemileri cezaevlerinde yapıyorlar. Fiyatlarıda 150-200 TL'den başlıyor diye biliyorum. İsterseniz öğreniriz
    Hayır buradaki olay yapboz değil hiç bir parçası yerşne koymalık değil tüm parçalarını kendin alıp araç gereçiyle kesip kırıp yapıcaksın sanat eseri bu oluyo cezaevindekileri herkez yapıyor.