Bir_ihtimaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tipte bitmiş gemileri cezaevlerinde yapıyorlar. Fiyatlarıda 150-200 TL'den başlıyor diye biliyorum. İsterseniz öğreniriz
Hayır buradaki olay yapboz değil hiç bir parçası yerşne koymalık değil tüm parçalarını kendin alıp araç gereçiyle kesip kırıp yapıcaksın sanat eseri bu oluyo cezaevindekileri herkez yapıyor.