Bana -rep veren arkadaşa teşekkürler . Devam et iyi yoldasın ...

( Arkadaşın konusu altta kaldığından yukarıya almak için bir mesaj yazdığımı belirtmiştim . Arkadaş bana teşekkür ederken biriside - vermiş ... Çocuk işte )