• 11-08-2009, 22:53:06
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bildiğiniz gibi geçenlerde bir üyemiz Windows 7 dvd'sini 5 kişiye ücretsiz vermişti.
    Bende bu üyemizden izin alarak bu işi ticaret niyetine dökmek istedim. Umarım başarılı olurum
    Windows 7 Dvd'sini satıyorum. Bulamayan , kota sorunu olanlar vb. için. Sadece 5 TL fiyatına.
    Windows 7 daha deneme sürümü olduğu için KORSAN DEĞİLDİR.
    Alacaklar önce konu altından yazarsa konuşabiliriz.
  • 11-08-2009, 23:05:48
    #2
    hocam c*rack ve se*iallleri var mı? bir de hangi versiyonu? (7000 serisinin kaçıncısı)
  • 11-08-2009, 23:12:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yasak olmasın bu?
  • 11-08-2009, 23:16:34
    #4
    Dtractus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bildiğiniz gibi geçenlerde bir üyemiz Windows 7 dvd'sini 5 kişiye ücretsiz vermişti.
    Bende bu üyemizden izin alarak bu işi ticaret niyetine dökmek istedim. Umarım başarılı olurum
    Windows 7 Dvd'sini satıyorum. Bulamayan , kota sorunu olanlar vb. için. Sadece 5 TL fiyatına.
    Alacaklar önce konu altından yazarsa konuşabiliriz.
    Korsan satış yasak.
  • 11-08-2009, 23:18:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Korsan satış yasak..

    Kaç aylık üyesiniz ama bilmiyorsunz..
  • 11-08-2009, 23:19:24
    #6
    Edit: Beta sürüm satışı gibi sanki.
  • 11-08-2009, 23:22:21
    #7
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Ne korsanı yahu deneme sürümünün korsanımı olurmuş
  • 11-08-2009, 23:24:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    serialı da pm atarsan olur, korsan satmamış olursun sayın hemşerim
  • 11-08-2009, 23:24:51
    #9
    BETA sürümünü mü satıyorsunuz ?

    Forumda bir ilksiniz tebrik ederim..

    Bu bir oyunun DEMO'sunu satmaya benzemiş...