Konu
Windows 7 Dvd satılık !
11-08-2009, 23:24:51
#9
haXan1711
BETA sürümünü mü satıyorsunuz ?
Forumda bir ilksiniz tebrik ederim..
Bu bir oyunun DEMO'sunu satmaya benzemiş...