Dtractus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bildiğiniz gibi geçenlerde bir üyemiz Windows 7 dvd'sini 5 kişiye ücretsiz vermişti.
Bende bu üyemizden izin alarak bu işi ticaret niyetine dökmek istedim. Umarım başarılı olurum
Windows 7 Dvd'sini satıyorum. Bulamayan , kota sorunu olanlar vb. için. Sadece 5 TL fiyatına.
Alacaklar önce konu altından yazarsa konuşabiliriz.
Korsan satış yasak.