• 11-08-2009, 23:26:59
    #10
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    haXan1711 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BETA sürümünü mü satıyorsunuz ?

    Forumda bir ilksiniz tebrik ederim..

    Bu bir oyunun DEMO'sunu satmaya benzemiş...
    Okuman yazman yok mu ? Kota sorunu olanlar vs.. için satıyorum demiş.

    Beta Sürüm değil bunu unutmayın.DENEME SÜRÜMÜ bunun korsanı olmaz heryerde var.

    Hayırlı Satışlar
  • 11-08-2009, 23:30:44
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar sonuçta Windows 7 deneme sürümünde ve korsan satış olarak gerçekleşmez. Kota sorunu yaşayanlar içinde göndermek istediğimi mesajımda belirttim. Yani bu bir KORSAN SATIŞ değildir.
    Ayrıca hepinize yorumlar için iyi/kötü teşekkür ederim
  • 11-08-2009, 23:45:00
    #12
    Üyeliği durduruldu
    korsan sürüm değil beta sürümdür full sürümleride var fakat RTM 7 Final ise iyi hoş
  • 12-08-2009, 00:48:25
    #13
    Ful bulmak lazım.. (: Ama test edip makale filan hazırlamak isteyenler olabilir belki..
  • 12-08-2009, 01:40:54
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Ayrıca full sürüm olmazsa belli bir süreden sonra sistem kapanıyormuş bilgileri felan kaybediyormuş. Bir yerden böyle duydum. Beta sürüm için değil korsan cdler için
  • 12-08-2009, 01:44:22
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bilgileri kaybetmekmi recovery die bişi var
  • 12-08-2009, 10:36:31
    #16
    Üyeliği durduruldu
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca full sürüm olmazsa belli bir süreden sonra sistem kapanıyormuş bilgileri felan kaybediyormuş. Bir yerden böyle duydum. Beta sürüm için değil korsan cdler için
    Arkadaşlar siz taktınız korsana yahu Deneme sürümü
  • 12-08-2009, 10:42:19
    #17
    adam kota sorunu olanlara satıyor ne korsanı
  • 12-08-2009, 11:28:36
    #18
    +arkadaşın yaptığı bu olayda windowsa yapılan bir yardımdır, çünkü windows daha çok kişi tarafından test edilmesini istiyor bole satışlar oluncada windows açısından bi sorun yok, güzel fikir benm aklıma daha önceden gelseydi keşke hayırlı satışlar..