Arkadaşlar sonuçta Windows 7 deneme sürümünde ve korsan satış olarak gerçekleşmez. Kota sorunu yaşayanlar içinde göndermek istediğimi mesajımda belirttim. Yani bu bir KORSAN SATIŞ değildir.
Ayrıca hepinize yorumlar için iyi/kötü teşekkür ederim
Ayrıca full sürüm olmazsa belli bir süreden sonra sistem kapanıyormuş bilgileri felan kaybediyormuş. Bir yerden böyle duydum. Beta sürüm için değil korsan cdler için
Ayrıca full sürüm olmazsa belli bir süreden sonra sistem kapanıyormuş bilgileri felan kaybediyormuş. Bir yerden böyle duydum. Beta sürüm için değil korsan cdler için
Arkadaşlar siz taktınız korsana yahu Deneme sürümü
+arkadaşın yaptığı bu olayda windowsa yapılan bir yardımdır, çünkü windows daha çok kişi tarafından test edilmesini istiyor bole satışlar oluncada windows açısından bi sorun yok, güzel fikir benm aklıma daha önceden gelseydi keşke hayırlı satışlar..