haXan1711 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BETA sürümünü mü satıyorsunuz ?

Forumda bir ilksiniz tebrik ederim..

Bu bir oyunun DEMO'sunu satmaya benzemiş...
Okuman yazman yok mu ? Kota sorunu olanlar vs.. için satıyorum demiş.

Beta Sürüm değil bunu unutmayın.DENEME SÜRÜMÜ bunun korsanı olmaz heryerde var.

Hayırlı Satışlar