BETA sürümünü mü satıyorsunuz ?
Forumda bir ilksiniz tebrik ederim..
Bu bir oyunun DEMO'sunu satmaya benzemiş...
Okuman yazman yok mu ? Kota sorunu olanlar vs.. için satıyorum demiş.
Beta Sürüm değil bunu unutmayın.DENEME SÜRÜMÜ bunun korsanı olmaz heryerde var.
Hayırlı Satışlar