pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca full sürüm olmazsa belli bir süreden sonra sistem kapanıyormuş bilgileri felan kaybediyormuş. Bir yerden böyle duydum. Beta sürüm için değil korsan cdler için
Arkadaşlar siz taktınız korsana yahu Deneme sürümü