• 19-07-2009, 13:05:19
    #37
    edit commet
  • 19-07-2009, 13:13:14
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benide şerefsizin biri 75 tl çarpmıştı bu işlere yeni başladığımda sonra akıllandım.
    Geçmiş olsun hocam..


    ReiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    edit commet
    Neden editledin bilmiyorum ama düşüncelerini söylemekten çekinmemelisin..
  • 19-07-2009, 13:19:14
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Bazıları dolandırıcılık yapıyor diye de itraderi düşük insanlara *********** muamelesi yapılamaz.Ben forumun 2-3 aylık üyesiyim.itraderimde düşük ama burda benimle iş yapıpta şikayetci olduğunu söyleyecek birtek kişi yoktur.Bana yaptığım iş için itrader vermeyen adamdan da zorla itrader isteyemem sonuçta
  • 19-07-2009, 13:23:17
    #40
    Şimdiye kadar yaklasık 600 tl kazıklandım

    İşiyarıda bırakıp kaçtılar.Bu kişilerde itraderi yüksek olan kişilerdi.

    Allah a havale ettim.Bedduam tutar benim.
  • 19-07-2009, 13:25:54
    #41
    Üyeliği durduruldu
    reaLitycrew adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazıları dolandırıcılık yapıyor diye de itraderi düşük insanlara *********** muamelesi yapılamaz.Ben forumun 2-3 aylık üyesiyim.itraderimde düşük ama burda benimle iş yapıpta şikayetci olduğunu söyleyecek birtek kişi yoktur.Bana yaptığım iş için itrader vermeyen adamdan da zorla itrader isteyemem sonuçta
    İsticeksin.. Yoksa iş alamazsın..


    ceniko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdiye kadar yaklasık 600 tl kazıklandım
    İşiyarıda bırakıp kaçtılar.Bu kişilerde itraderi yüksek olan kişilerdi.
    Allah a havale ettim.Bedduam tutar benim.
    Hocam sende yani

    O olayı çoğumuz biliyoruz zaten

    Elbet hesap sorulur..
  • 04-08-2009, 02:43:46
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Güncel..
  • 04-08-2009, 03:03:15
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzel açıklamalar olmuş ama ;

    mutlak *********** olarak nitelendirilmemeli bence.
    bugün siteye kuzenimi davet ettim ürün satcakmış vs sırf ürün satmaya gelcek yani, ve geldiği zaman direk satış konuları açıcak mesela..
    ayrıca 3-5tl lik alışveriş bizde yapıyoruz yiğit rapid, silver vs

    asıl önemli olan, itraderları ne kadar sürede aldığı, kimlerden aldığı, hangi sebepten aldığı ve üyeliği...

    saygılar.
  • 04-08-2009, 03:10:57
    #44
    Üyeliği durduruldu
    WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel açıklamalar olmuş ama ;
    mutlak *********** olarak nitelendirilmemeli bence.
    bugün siteye kuzenimi davet ettim ürün satcakmış vs sırf ürün satmaya gelcek yani, ve geldiği zaman direk satış konuları açıcak mesela..
    ayrıca 3-5tl lik alışveriş bizde yapıyoruz yiğit rapid, silver vs
    asıl önemli olan, itraderları ne kadar sürede aldığı, kimlerden aldığı, hangi sebepten aldığı ve üyeliği...
    saygılar.
    Kuzenine kefil olursun senin kefil olduğun adama seni tanıdığım için bende olurum..

    Sırf satış yapmak için geliyorsa önce ürünü yollar..

    Dediğim gibi itraderı az ise ve önce para diyorsa dolandırıcıdır..


    Ayrıca şöle bir bakıyorum da adam 5 TL'lik alışverişlerle 4-5 itrader topluyor.. Cazip bir konu açıyor itraderı 0 olan bir üye adamın itraderı fazla diye önce parayı yolluyor..


    iTrader 'ın süresi önemli dediğin gibi..