Dikkat edin..
43
●2.704
- 19-07-2009, 13:13:14Üyeliği durdurulduGeçmiş olsun hocam..Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden editledin bilmiyorum ama düşüncelerini söylemekten çekinmemelisin..ReiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 19-07-2009, 13:19:14Üyeliği durdurulduBazıları dolandırıcılık yapıyor diye de itraderi düşük insanlara *********** muamelesi yapılamaz.Ben forumun 2-3 aylık üyesiyim.itraderimde düşük ama burda benimle iş yapıpta şikayetci olduğunu söyleyecek birtek kişi yoktur.Bana yaptığım iş için itrader vermeyen adamdan da zorla itrader isteyemem sonuçta
- 19-07-2009, 13:25:54Üyeliği durdurulduİsticeksin.. Yoksa iş alamazsın..reaLitycrew adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sende yaniceniko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O olayı çoğumuz biliyoruz zaten
Elbet hesap sorulur.. - 04-08-2009, 03:03:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.güzel açıklamalar olmuş ama ;
mutlak *********** olarak nitelendirilmemeli bence.
bugün siteye kuzenimi davet ettim ürün satcakmış vs sırf ürün satmaya gelcek yani, ve geldiği zaman direk satış konuları açıcak mesela..
ayrıca 3-5tl lik alışveriş bizde yapıyoruz yiğit rapid, silver vs
asıl önemli olan, itraderları ne kadar sürede aldığı, kimlerden aldığı, hangi sebepten aldığı ve üyeliği...
saygılar. - 04-08-2009, 03:10:57Üyeliği durdurulduKuzenine kefil olursun senin kefil olduğun adama seni tanıdığım için bende olurum..WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sırf satış yapmak için geliyorsa önce ürünü yollar..
Dediğim gibi itraderı az ise ve önce para diyorsa dolandırıcıdır..
Ayrıca şöle bir bakıyorum da adam 5 TL'lik alışverişlerle 4-5 itrader topluyor.. Cazip bir konu açıyor itraderı 0 olan bir üye adamın itraderı fazla diye önce parayı yolluyor..
iTrader 'ın süresi önemli dediğin gibi..
