reaLitycrew adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazıları dolandırıcılık yapıyor diye de itraderi düşük insanlara *********** muamelesi yapılamaz.Ben forumun 2-3 aylık üyesiyim.itraderimde düşük ama burda benimle iş yapıpta şikayetci olduğunu söyleyecek birtek kişi yoktur.Bana yaptığım iş için itrader vermeyen adamdan da zorla itrader isteyemem sonuçta
İsticeksin.. Yoksa iş alamazsın..


ceniko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdiye kadar yaklasık 600 tl kazıklandım
İşiyarıda bırakıp kaçtılar.Bu kişilerde itraderi yüksek olan kişilerdi.
Allah a havale ettim.Bedduam tutar benim.
Hocam sende yani

O olayı çoğumuz biliyoruz zaten

Elbet hesap sorulur..