Bazıları dolandırıcılık yapıyor diye de itraderi düşük insanlara *********** muamelesi yapılamaz.Ben forumun 2-3 aylık üyesiyim.itraderimde düşük ama burda benimle iş yapıpta şikayetci olduğunu söyleyecek birtek kişi yoktur.Bana yaptığım iş için itrader vermeyen adamdan da zorla itrader isteyemem sonuçta