güzel açıklamalar olmuş ama ;
mutlak *********** olarak nitelendirilmemeli bence.
bugün siteye kuzenimi davet ettim ürün satcakmış vs sırf ürün satmaya gelcek yani, ve geldiği zaman direk satış konuları açıcak mesela..
ayrıca 3-5tl lik alışveriş bizde yapıyoruz yiğit rapid, silver vs
asıl önemli olan, itraderları ne kadar sürede aldığı, kimlerden aldığı, hangi sebepten aldığı ve üyeliği...
saygılar.
Kuzenine kefil olursun senin kefil olduğun adama seni tanıdığım için bende olurum..
Sırf satış yapmak için geliyorsa önce ürünü yollar..
Dediğim gibi itraderı az ise ve önce para diyorsa dolandırıcıdır..
Ayrıca şöle bir bakıyorum da adam 5 TL'lik alışverişlerle 4-5 itrader topluyor.. Cazip bir konu açıyor itraderı 0 olan bir üye adamın itraderı fazla diye önce parayı yolluyor..
iTrader 'ın süresi önemli dediğin gibi..