• 25-06-2009, 22:30:14
    #19
    Farketmez her ikisinede sorabilirler.pm lerinize tek tek cevap veriyorum arkadaşlar.gidecek arkadaşa şimdiden bol eğlenceler
  • 25-06-2009, 22:57:56
    #20
    3 Kişilik Falan Yok mu Yav?
  • 26-06-2009, 20:27:23
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşım pm attım donuş yaparsan alacağım,
    temmuz tatılı seçıp aradakı farkıde oderım odemeyıde tatıl vıtrınıne mı yapacağım vs. bunu goruşelım ona gore ararım tatılvıtrınını.
  • 26-06-2009, 20:31:43
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Temmuz ayında yok mu ?
  • 27-06-2009, 21:27:08
    #23
    Arkadaşla anlaşma aşamasını geçtik.Aldım gitti.Ödemeyi geçmek için beklemedeyim.Başkası talip olmasın sakın
  • 27-06-2009, 21:53:19
    #24
    Üyeliği durduruldu
    vay be satılmadıysa . çokgüzel bir tatil :S küçüklükten beri tatil yüzü görmedim yaş oldu 18..inşALLAh bir gün bende çıkacam
  • 27-06-2009, 23:03:29
    #25
    Arkadaslar bole tatil beldelerinde oturan veya tanıgı olanlar aslında otel veya pasinyonlarla gorusup burda ufak bi komisyonla satabilirler cunku rezervasyon yapmadan gidince fiyatları yüksek söylüyorlar nasılsa dönmücek diye
  • 28-06-2009, 19:19:58
    #26
    RedKit45 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar bole tatil beldelerinde oturan veya tanıgı olanlar aslında otel veya pasinyonlarla gorusup burda ufak bi komisyonla satabilirler cunku rezervasyon yapmadan gidince fiyatları yüksek söylüyorlar nasılsa dönmücek diye
    Bunu kaçırdık ama varsa böyle tatil beldelerinde oturan ayrlasın r10da gidecek biçok kişi vardır
  • 29-06-2009, 12:53:56
    #27
    konudan 2 kere yazdık pm attık ancak arkadş sallamadı, tenezzul edip cevap dahı atmadı.