Arkadaslar bole tatil beldelerinde oturan veya tanıgı olanlar aslında otel veya pasinyonlarla gorusup burda ufak bi komisyonla satabilirler cunku rezervasyon yapmadan gidince fiyatları yüksek söylüyorlar nasılsa dönmücek diye