Arkadaslar bole tatil beldelerinde oturan veya tanıgı olanlar aslında otel veya pasinyonlarla gorusup burda ufak bi komisyonla satabilirler cunku rezervasyon yapmadan gidince fiyatları yüksek söylüyorlar nasılsa dönmücek diye
Bunu kaçırdık ama varsa böyle tatil beldelerinde oturan ayrlasın r10da gidecek biçok kişi vardır