• 25-06-2009, 09:32:20
    #10
    O tarihten sonra oruc tutuyor olucaz zaten..En azindan ben oyle olacagim..
    Bu yuzden pek işime yaramaz..
    Ama fiyat cazip..En azindan 2 kisilik..
  • 25-06-2009, 09:43:56
    #11
    Eveet oruç var.Şimdiden tutacağınız bütün oruçarlınızı Allah kabul etsin.
  • 25-06-2009, 09:46:38
    #12
    Ağustos değil de temmuz deseydiniz, almıştım çoktan...
  • 25-06-2009, 09:52:54
    #13
    agustostan sonra demısınız agustosda gidebiliozmu yoksa eylülmu baslangıc
  • 25-06-2009, 14:09:47
    #14
    arkadaşlar ben tatili ramazan ayından sonraya göre ayarlattım oruç felan değil.isterseniz ağustosta gidin ama aradaki fiyat farkını ödemek zorunda kalırsınız otele.msn adresim profilimde var gerçekten almak isteyen arkadaşlar eklesin lütfen.bu fiyata böyle bir tatil bulamassınız.
  • 25-06-2009, 19:39:53
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba,
    1 ağustos alırsam 320-TL veya temmuzda gidersem 250-TL gibi bir fark odemem yeterlı sanırım tatılı tatıl vıtrınınden aldınız sozleşmelı tatıl oluyordu ısım değiştirme kesın olurmu sorun çıkar mı acaba ? devredıyorsunuz dıye sorun çıkmaz değil mı ?
  • 25-06-2009, 20:30:07
    #16
    Ağustos 16 'dan sonra gidildiği takdirde ne kadar fark vermem gerekiyor? Ayrıca isim değiştirme ve 1 kişilik ek kontenjan eklettirilebiliyor mu?
  • 25-06-2009, 22:01:59
    #17
    arkadaşlar niye sorun çıksın. tatil zaten benim ister ben giderim ister başkasını gönderirim.bu hak benim sonuçta.Adamlar için ne farkeder kimin geleceği

    kim alırsa adına değiştirecem isimi ve firmadanda arayıp teyit edebileceksiniz adınıza çevirildiğini.
  • 25-06-2009, 22:23:48
    #18
    Tatilvitrininde bazı sıkıntılar var. Otele teyit ettirirseniz rezervasyonu daha sağlıklı sonuç alırsınız.