arkadaşlar niye sorun çıksın. tatil zaten benim ister ben giderim ister başkasını gönderirim.bu hak benim sonuçta.Adamlar için ne farkeder kimin geleceği
kim alırsa adına değiştirecem isimi ve firmadanda arayıp teyit edebileceksiniz adınıza çevirildiğini.