• 20-02-2009, 15:14:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar dün hepsiburada.com dan sipariş verip aldığım teli satıyorum.

    Satma Nedeni: Sadece mesaj yazamayışımdan satıyorum. Çünkü kız arkadaşımla sürekli mesajlaşmak zorundayım. (T9 kullanıyorum)

    Nokia e65 almayı düşünüyorum. Takas isteyen varsa yada nakit almak isteyen varsa telefonu aldığım fiyatın biraz daha düşüğüne sayarak vereceğim.


    Özellikler:
    # 96 gr hafiflik ve 2 gbyüksek bellek kapasitesi
    # Wi-fi 802.11 b/g
    # Microsoft Windows Mobile 6.0 / Media Centre
    # 2.4"inç , 240 x 320 piksel, 65k renk QVGA
    # Rss okuyucu
    # Macromedia Flash Lite desteği
    # Css, Javascript destekli gelişmiş web taracıyısı
    # Excel Mobile, Word Mobile, Power Point Mobile, Outlook
    # E-posta eklentileri için dosya gösterici
    # Internet Explorer Mobile
    # Windows Live Messenger (MSN)
    # Push Mail desteği
    # Windows Media Player
    # Bluetooth
    # Edge, GPRS
    # 2 MP Kamera
    # Sanal Radyo ( İnternet üzerinden radyo dinleme imkanı)

    Hepsiburada.com : CREA MS 2 | Telefon

    Fiyat: 210 TL (1 kuruş dahi olsa aşağı vermeyeceğim.)
  • 20-02-2009, 15:17:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    BENDE dün aldım buradan aynı telefonu harika bir telefon mesaj yazmada sorun yok yazabiliyorum fiyata gelince inanın çok makul dışarda sıfırı 400-500 lira hayırlı satışlar.
  • 20-02-2009, 15:18:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BENDE dün aldım buradan aynı telefonu harika bir telefon mesaj yazmada sorun yok yazabiliyorum fiyata gelince inanın çok makul dışarda sıfırı 400-500 lira hayırlı satışlar.
    ben t9 (sözlük) kullanıyorum o yüzden bunda yazamıyorum yazıyorumda çok yoruluyorum sürekli mesaj çektiğim için.
  • 20-02-2009, 15:19:32
    #4
    uygun fiyat nakitim olsa alırdım..
  • 20-02-2009, 15:26:39
    #5
    Hayırlı satışlar bende dün aldım gerçekten cok güzel bi telefon
  • 20-02-2009, 15:36:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    TanTan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar bende dün aldım gerçekten cok güzel bi telefon
    tşk ederim hocam gerçekten güzel telefon işletim sistemi wifi falan ama benim için en önemli şey mesaj yazmak çok telefon kullandım beni tanıyan biliyor ama nokia dan başkasıyla mesaj yazamıyorum bunu anladım.
  • 20-02-2009, 16:07:48
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bu akşama kadar ödemelri kontrol edeyim belki alabilirm
  • 20-02-2009, 16:16:29
    #8
    hayırlı satışlar hocam... çok güzel telefon kesinlike tavsiye ederima arkadasım dün hepsiburada.com'dan aldı

    tekrar hayırlı satışlar. alana hayırlı olsun...
  • 20-02-2009, 16:35:50
    #9
    Üyeliği durduruldu
    weblia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı satışlar hocam... çok güzel telefon kesinlike tavsiye ederima arkadasım dün hepsiburada.com'dan aldı
    tekrar hayırlı satışlar. alana hayırlı olsun...
    tşk ederim hocam. iş yerinden 2 arkadaş aldık telefona hayran kaldı. Telefon faturası zartı zurtu herşeyiyle gönderilecek. Kutusunda şarj aleti data kablosu cd si kılıfı 2 adet pil fatura garanti herşeyiyle gönderilecek.