ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BENDE dün aldım buradan aynı telefonu harika bir telefon mesaj yazmada sorun yok yazabiliyorum fiyata gelince inanın çok makul dışarda sıfırı 400-500 lira hayırlı satışlar.
ben t9 (sözlük) kullanıyorum o yüzden bunda yazamıyorum yazıyorumda çok yoruluyorum sürekli mesaj çektiğim için.