Hayırlı satışlar bende dün aldım gerçekten cok güzel bi telefon
tşk ederim hocam gerçekten güzel telefon işletim sistemi wifi falan ama benim için en önemli şey mesaj yazmak çok telefon kullandım beni tanıyan biliyor ama nokia dan başkasıyla mesaj yazamıyorum bunu anladım.