arkadaşlar dün hepsiburada.com dan sipariş verip aldığım teli satıyorum.

Satma Nedeni: Sadece mesaj yazamayışımdan satıyorum. Çünkü kız arkadaşımla sürekli mesajlaşmak zorundayım. (T9 kullanıyorum)

Nokia e65 almayı düşünüyorum. Takas isteyen varsa yada nakit almak isteyen varsa telefonu aldığım fiyatın biraz daha düşüğüne sayarak vereceğim.


Özellikler:
# 96 gr hafiflik ve 2 gbyüksek bellek kapasitesi
# Wi-fi 802.11 b/g
# Microsoft Windows Mobile 6.0 / Media Centre
# 2.4"inç , 240 x 320 piksel, 65k renk QVGA
# Rss okuyucu
# Macromedia Flash Lite desteği
# Css, Javascript destekli gelişmiş web taracıyısı
# Excel Mobile, Word Mobile, Power Point Mobile, Outlook
# E-posta eklentileri için dosya gösterici
# Internet Explorer Mobile
# Windows Live Messenger (MSN)
# Push Mail desteği
# Windows Media Player
# Bluetooth
# Edge, GPRS
# 2 MP Kamera
# Sanal Radyo ( İnternet üzerinden radyo dinleme imkanı)

Hepsiburada.com : CREA MS 2 | Telefon

Fiyat: 210 TL (1 kuruş dahi olsa aşağı vermeyeceğim.)