• 30-01-2009, 19:21:01
    #19
    evet bende adanalıyım ve sana katılıyorum rapid hesabı almak için ekledim kendiside adanalı olduğundan elden vereyim paranı dedim ve gelmedi önce adanada değilimd edi sonra ortağıyla görüştüm adanada aynı apartmanda kalıyoruz dedi ben işbankla yapacaktım döemeyi bunalrıdna garantibankta hesabı vardı bulacam falan dedi işbank hesabını ama bulmadılar allahtan meğersem dolandırıcılarmış milleti uyardığın için sağol birde hemşerimiz olacak sahte insanlar belki bahane etti işbank hesabını adanalı olduğumdan kendisini bulurum diye iş yapmak istemedi milleti uyardığın için sağol umarım gerekenler yapılır.
  • 10-02-2009, 11:39:18
    #20
    Konuyu Açan Adama Dikkat :
    Aynı şekilde 1 haftadır msn den yazdıklarıma cevap vermiyorsun.Anlaşmamıza sadık kalmadın.Hiçbir açıklama yapmadın.Msn de beni engellediğini bile düşünüyorum çünkü dün soru sorar sormaz çevrimdışı oldun.R10 dan özel mesaj yolladım cevap yazmadın.Sana ne demeli arkadaşım.sen kendi adına bunlara cevap versene ilk önce.
  • 10-02-2009, 11:43:27
    #21
    Üyeliği durduruldu
    msn de menüde Araçlar->Seçenakler->Gizlilik e tıkla
    izin verilenler listesi var
    orda o kişinin üstüne sağ tıkla sil yazan yer:

    sil bu ÅŸekilde pasifse seni engellememiÅŸ

    sil bu ÅŸekilde aktifse seni engellemiÅŸ

    bunları yap anlarsın engelleyip engellemedğini.
  • 10-02-2009, 12:32:06
    #22
    hocam sonuçta engellememiş bile lsa 1 haftadır msn den adaama açıklama beklediğimi yazıyorum.msn ini açınca benim yazdığım şeyler gidiyor onun mesaj ekranına ben offline bile olsam.kaldı ki kendisiyle anlaşmamızın ne şekilde olduğunu biliyor.son günü onun gelip bana açıklama yapması lazım nden olmadığıyla ve iadeyi nereye yapacağını sorması lazım.ama o msn i açıyor.ben yine soru soruyorum pat çevrimdışı.sen olsan ne düşünürdün?
  • 10-02-2009, 13:26:33
    #23
    valla adama yükleniyorsunuzda bence adamda suç yok dediğin gibi dolandırıcılık göremiyorum. Sonuçta sen parayı daha yollamamışsın sanırım? Kargo eline ulaşınca yollayacaksın. Daha önce açtığın konuyuda hatırlıyorum . Madem o kadar zor durumdasın , yollarsın ankara istanbuldan güvenilir birine o parayı. Alır bir yuvadan sana köpeği uçaklarla yollar. Ayrıca çok merak ediyorum çok hasta , son zamanları kaldı dediğin biri için bu köpeği istiyorsun allah korusun , kıza birşey olduktan sonra köpeğe ne olacak ? Ben ne olacağını söyleyeyim mi ? 300-400 milyona satmaya çalışacaksın. İyi niyetli olduğunu düşünmüyorum açıkcası tamamiyle kendi düşüncelerim bunlar. Bi insanı karalamak da çok kolay bunu unutma. Eğer parayı yolladıysan gider savcılığa şikayet edersin ha yollamadıysan o zaman neyi konuşuyoruz ki zaten.

    Not: Olayla hiçbir alakam yok sadece hayvansever biri olarak bu tartışmaya yorum yapma gereği duydum. Satış başlığınıda takip ediyordum...
  • 10-02-2009, 14:10:22
    #24
    100 tl yi sen yolladınmı yollamadınmı ? onu çelişkili olarak belirtmişşin
  • 10-02-2009, 14:10:37
    #25
    Parayı yollamamışsınız anladığım kadarıyla. Parayı yollamadığınız için bir sorun olduğunu da sanmıyorum. Sadece size söylenenler yalan olabilir. Ortada dolandırıcılık vakası göremedim ben.

    Not: Olayla hiçbir alakam bulunmamaktadır.
  • 10-02-2009, 14:15:26
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Hiçbir Canlı Kargoya Verilmez Alınmaz Hocam
  • 10-02-2009, 21:41:01
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Sercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir Canlı Kargoya Verilmez Alınmaz Hocam
    hehe o değilde nikin güzelmiş Sercedes Mercedes peh peh =)