valla adama yükleniyorsunuzda bence adamda suç yok dediğin gibi dolandırıcılık göremiyorum. Sonuçta sen parayı daha yollamamışsın sanırım? Kargo eline ulaşınca yollayacaksın. Daha önce açtığın konuyuda hatırlıyorum . Madem o kadar zor durumdasın , yollarsın ankara istanbuldan güvenilir birine o parayı. Alır bir yuvadan sana köpeği uçaklarla yollar. Ayrıca çok merak ediyorum çok hasta , son zamanları kaldı dediğin biri için bu köpeği istiyorsun allah korusun , kıza birşey olduktan sonra köpeğe ne olacak ? Ben ne olacağını söyleyeyim mi ? 300-400 milyona satmaya çalışacaksın. İyi niyetli olduğunu düşünmüyorum açıkcası tamamiyle kendi düşüncelerim bunlar. Bi insanı karalamak da çok kolay bunu unutma. Eğer parayı yolladıysan gider savcılığa şikayet edersin ha yollamadıysan o zaman neyi konuşuyoruz ki zaten.

Not: Olayla hiçbir alakam yok sadece hayvansever biri olarak bu tartışmaya yorum yapma gereği duydum. Satış başlığınıda takip ediyordum...