hocam sonuçta engellememiş bile lsa 1 haftadır msn den adaama açıklama beklediğimi yazıyorum.msn ini açınca benim yazdığım şeyler gidiyor onun mesaj ekranına ben offline bile olsam.kaldı ki kendisiyle anlaşmamızın ne şekilde olduğunu biliyor.son günü onun gelip bana açıklama yapması lazım nden olmadığıyla ve iadeyi nereye yapacağını sorması lazım.ama o msn i açıyor.ben yine soru soruyorum pat çevrimdışı.sen olsan ne düşünürdün?