Konuyu Açan Adama Dikkat :
Aynı şekilde 1 haftadır msn den yazdıklarıma cevap vermiyorsun.Anlaşmamıza sadık kalmadın.Hiçbir açıklama yapmadın.Msn de beni engellediğini bile düşünüyorum çünkü dün soru sorar sormaz çevrimdışı oldun.R10 dan özel mesaj yolladım cevap yazmadın.Sana ne demeli arkadaşım.sen kendi adına bunlara cevap versene ilk önce.