• 18-11-2008, 01:39:20
    #1
    Arkadaşlar,

    yaklaşık 1 yıllık E65'i satıyorum.

    Ekranında, kasasında, orasında burasında hiç çizik yoktur. Sadece tuş takımının navigasyon bölümünde kullanımdan oluşan yıpranma vardır ki bu kullanılmış her E65'te vardır. 10 ytl vererek 3 dakika da değiştirilebilir bir olay.

    Bildiğiniz üzere E65'te wi-fi vardır. Yani kafe - bar - wireless olan her yerde kesintisiz ve bedava msn ve internet keyfi.. Eskişehir buluşmalarında internete bu telefondan giriyodum (:

    telefonun kutusunu annem atmış sağolsun. o nedenle kutusuz gelecektir. ancak güveniniz tam olsun. ne ufacık bir arıza, ne de bir çakallık yoktur!

    Ürün detayları : Hepsiburada.com : NOKIA E65 | Telefon

    ( mocca silver'dır.. )

    İstediğim ücret : 300 ytl

    / satma sebebi : toshiba pda alacağım.
  • 18-11-2008, 02:11:51
    #2
    Olm bunu niye satıyon güzel aletti, msn'e, nete falan giriyorduk bunla, bana lazım oluyordu beraberken
  • 18-11-2008, 02:20:11
    #3
    gtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olm bunu niye satıyon güzel aletti, msn'e, nete falan giriyorduk bunla, bana lazım oluyordu beraberken
    toshiba denk geldi bir tane, onu alayım diyorum ya...

    zaten ben wi-fi olmayan telefon almam kanka (: şu devirde şart
  • 18-11-2008, 11:12:09
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Aynısından bendede vardı sattım. Ama bu fiyatın aşağısına. Fiyatına çok diyorsun.
    İyi satışlar.
  • 18-11-2008, 12:09:10
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Efsane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısından bendede vardı sattım. Ama bu fiyatın aşağısına. Fiyatına çok diyorsun.
    İyi satışlar.
    sen ucuza satmış olabilirsin ama bence değer bu telefona. Telefoncularda şuan 325-375 arası satılıyor temizliğine göre bence gayet güzel vermiş fiyatı. E65 kullanmış biri olarak gerçekten şiddetle öneririm karizma + iş + eğlenceyi bi araya taşıyan telefon
  • 18-11-2008, 12:53:09
    #6
    Takas düşünürmüsün ? samsung u700 ile
  • 19-11-2008, 01:25:25
    #7
    malesef takas düşünmüyorum...

    cep bilgisayarı alacağım.
  • 20-11-2008, 01:56:40
    #8
    Arkadaşlar artık dolandırmaya çalışmayın (: cidden bak
  • 21-11-2008, 00:43:55
    #9
    arkadaşım benden 225 çalışır.ilgilenirsen pm atarsın