Aynısından bendede vardı sattım. Ama bu fiyatın aşağısına. Fiyatına çok diyorsun.
İyi satışlar.
sen ucuza satmış olabilirsin ama bence değer bu telefona. Telefoncularda şuan 325-375 arası satılıyor temizliğine göre bence gayet güzel vermiş fiyatı. E65 kullanmış biri olarak gerçekten şiddetle öneririm karizma + iş + eğlenceyi bi araya taşıyan telefon