gtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olm bunu niye satıyon güzel aletti, msn'e, nete falan giriyorduk bunla, bana lazım oluyordu beraberken
toshiba denk geldi bir tane, onu alayım diyorum ya...

zaten ben wi-fi olmayan telefon almam kanka (: şu devirde şart