• 21-11-2008, 00:44:40
    #10
    teşekkür ederim. satmadan alıyorum...

    konu kapatılabilir.
  • 21-11-2008, 00:53:00
    #11
    biraz yardımcı olsan.anlaşıcaz ama..msn adresini pmlermısın.