• 22-04-2019, 14:50:25
    #10
    Hata bende muhattab oluyorum senin gibi biriyle.. Böyle bir üslup sahibinden çok fazla bir şey beklenemez zaten
  • 22-04-2019, 14:57:54
    #11
    Utku yakışmıyor sana bu uslup : ) Konulara bazen ironi cevaplar yazılabiliyor.
    Son fiyatıda pm atar mısın bana. Arkadaşımın cep dükkanı var bir sarayım.
    iyi satışlar
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eeee? Sorunlu ürün satılamaz mı? Sıfır parası mı istiyorum.
    Hadi başka kapıya
  • 22-04-2019, 16:22:53
    #12
    Hocam sorunları yaptırmak istesek, maliyeti ne oluyor? Bir fikriniz var mı?
  • 22-04-2019, 16:28:38
    #13
    Konuyu troller basmış. Amaç ne gençler gidin lol falan oynayın. Büyüklerin işine karışmayın.
  • 22-04-2019, 16:47:49
    #14
    Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sorunları yaptırmak istesek, maliyeti ne oluyor? Bir fikriniz var mı?
    Hocam hoparlör (değişmesi şart değil) 20 TL
    Kamera 85 TL (kamerayı aktif kullanıyorsanız değişmeniz lazım)
    Orjinal pil 120-150 TL (pil 7-8 saat gidiyor değişirse iyi olur)

    Tek bir yere hepsini yaptırırsanız 200-250 TL tutar diye tahmin ediyorum
  • 22-04-2019, 18:21:06
    #15
    İmei gözüküyor kapatın bence. Touch id tamiri oluyor mu bilginiz var mı?
  • 22-04-2019, 19:22:13
    #16
    Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sorunları yaptırmak istesek, maliyeti ne oluyor? Bir fikriniz var mı?
    yerine göre değişir. minimum 300 tl
  • 22-04-2019, 19:33:28
    #17
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin gibilere, malı idareten yaptırıp öyle satmak lazım 2 gün sonra kalsın elinizde
    Bi bitmediniz
    Hocam yaptır iki katına sat. Ben kimseyi mağdur etmeyim dedim dokunmatik sorunu vardı o şekilde satmak istedim. Telefonu satacakken telefoncu bakacağım diye bir daha bozdu. Elemanın biri beni saat oyaladı dedi internet cafeye gidelim icloud çıkış yapalım adam ben çıkış yaparken kaçmış gitmiş mal gibi 10 dk gelmesini bekledim . En son ne yaptım 350 tl'ye yaptırdım (150 tl'si eski telefoncu ekranını bozdu yapacağım diye) yoksa 200 tl yaptırırıdım. Kaça sattım 1.400 liraya sattım gram suçluluk hissetmiyorum bunlara böyle yapacaksın. Adam 1500 liralık telefonu çıkarmış satışa üstelik çalışıyor benim dokunmatik çalışmıyorduda. 6,7 sene bilgisayar tamir dükkanı işlettim işini bilen adam alır yapar satar ama bu telefoncular mal kafa çalışmıyor.



    Ha birde şu tip telefoncular var çok bilmiş bir edayla telefona bakıyorlar bunun dokunmatik entegresi bozulmuş bu yapılsada geri bozulabilir bunu anca çok iyi bir usta yapar yoksa daha kötü olur sanki bana atomu parçalamış dünyayı kurtarıyor.
  • 22-04-2019, 20:29:18
    #18
    Telefonu almak isteyen arkadaşlar için telefoncu arkadaşla görüştüm. Ben alıp, yaptırıp kullanmayı düşünüyordum. Ancak kamera sorunu sıkıntılıymış. İşlemciden kaynaklı sorun olduğu için tamiri yapılmıyor yapılsa da düzen tutmaz dedi. Touch ID daha önce değiştirilmediyse 100 TL ye hallolurmuş. Hoparlör ve batarya basit işlemler olduğu için sormadım bile. Alacak arkadaşlara bilgilendirme mahiyetinde yazıyorum. Ha belki ustası vardır kamerayı halleder bilemem benim sorduğum arkadaş böyle dedi.