Satış: iPhone 6 Plus - 800 TL
19
●1.264
- 22-04-2019, 14:57:54Utku yakışmıyor sana bu uslup : ) Konulara bazen ironi cevaplar yazılabiliyor.
Son fiyatıda pm atar mısın bana. Arkadaşımın cep dükkanı var bir sarayım.
iyi satışlar
utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-04-2019, 16:47:49Hocam hoparlör (değişmesi şart değil) 20 TLMakalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kamera 85 TL (kamerayı aktif kullanıyorsanız değişmeniz lazım)
Orjinal pil 120-150 TL (pil 7-8 saat gidiyor değişirse iyi olur)
Tek bir yere hepsini yaptırırsanız 200-250 TL tutar diye tahmin ediyorum - 22-04-2019, 19:22:13yerine göre değişir. minimum 300 tlMakalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-04-2019, 19:33:28Hocam yaptır iki katına sat. Ben kimseyi mağdur etmeyim dedim dokunmatik sorunu vardı o şekilde satmak istedim. Telefonu satacakken telefoncu bakacağım diye bir daha bozdu. Elemanın biri beni saat oyaladı dedi internet cafeye gidelim icloud çıkış yapalım adam ben çıkış yaparken kaçmış gitmiş mal gibi 10 dk gelmesini bekledim . En son ne yaptım 350 tl'ye yaptırdım (150 tl'si eski telefoncu ekranını bozdu yapacağım diye) yoksa 200 tl yaptırırıdım. Kaça sattım 1.400 liraya sattım gram suçluluk hissetmiyorum bunlara böyle yapacaksın. Adam 1500 liralık telefonu çıkarmış satışa üstelik çalışıyor benim dokunmatik çalışmıyorduda. 6,7 sene bilgisayar tamir dükkanı işlettim işini bilen adam alır yapar satar ama bu telefoncular mal kafa çalışmıyor.utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ha birde şu tip telefoncular var çok bilmiş bir edayla telefona bakıyorlar bunun dokunmatik entegresi bozulmuş bu yapılsada geri bozulabilir bunu anca çok iyi bir usta yapar yoksa daha kötü olur sanki bana atomu parçalamış dünyayı kurtarıyor. - 22-04-2019, 20:29:18Telefonu almak isteyen arkadaşlar için telefoncu arkadaşla görüştüm. Ben alıp, yaptırıp kullanmayı düşünüyordum. Ancak kamera sorunu sıkıntılıymış. İşlemciden kaynaklı sorun olduğu için tamiri yapılmıyor yapılsa da düzen tutmaz dedi. Touch ID daha önce değiştirilmediyse 100 TL ye hallolurmuş. Hoparlör ve batarya basit işlemler olduğu için sormadım bile. Alacak arkadaşlara bilgilendirme mahiyetinde yazıyorum. Ha belki ustası vardır kamerayı halleder bilemem benim sorduğum arkadaş böyle dedi.