Sizin gibilere, malı idareten yaptırıp öyle satmak lazım 2 gün sonra kalsın elinizde
Bi bitmediniz
Hocam yaptır iki katına sat. Ben kimseyi mağdur etmeyim dedim dokunmatik sorunu vardı o şekilde satmak istedim. Telefonu satacakken telefoncu bakacağım diye bir daha bozdu. Elemanın biri beni saat oyaladı dedi internet cafeye gidelim icloud çıkış yapalım adam ben çıkış yaparken kaçmış gitmiş mal gibi 10 dk gelmesini bekledim . En son ne yaptım 350 tl'ye yaptırdım (150 tl'si eski telefoncu ekranını bozdu yapacağım diye) yoksa 200 tl yaptırırıdım. Kaça sattım 1.400 liraya sattım gram suçluluk hissetmiyorum bunlara böyle yapacaksın. Adam 1500 liralık telefonu çıkarmış satışa üstelik çalışıyor benim dokunmatik çalışmıyorduda. 6,7 sene bilgisayar tamir dükkanı işlettim işini bilen adam alır yapar satar ama bu telefoncular mal kafa çalışmıyor.
Ha birde şu tip telefoncular var çok bilmiş bir edayla telefona bakıyorlar bunun dokunmatik entegresi bozulmuş bu yapılsada geri bozulabilir bunu anca çok iyi bir usta yapar yoksa daha kötü olur sanki bana atomu parçalamış dünyayı kurtarıyor.