Telefonu almak isteyen arkadaşlar için telefoncu arkadaşla görüştüm. Ben alıp, yaptırıp kullanmayı düşünüyordum. Ancak kamera sorunu sıkıntılıymış. İşlemciden kaynaklı sorun olduğu için tamiri yapılmıyor yapılsa da düzen tutmaz dedi. Touch ID daha önce değiştirilmediyse 100 TL ye hallolurmuş. Hoparlör ve batarya basit işlemler olduğu için sormadım bile. Alacak arkadaşlara bilgilendirme mahiyetinde yazıyorum. Ha belki ustası vardır kamerayı halleder bilemem benim sorduğum arkadaş böyle dedi.