• 22-04-2019, 13:51:22
    #1
    satıldı
  • 22-04-2019, 13:55:21
    #2
    800 liralık telefonu 7 bin liralık telefon ile takas olur demişsiniz
  • 22-04-2019, 13:56:13
    #3
    erdogan_gunakin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    800 liralık telefonu 7 bin liralık telefon ile takas olur demişsiniz
    Aaa hiç farkında değilim ya
    Neyse kafa kafaya takas yapacak birini bulursam yaparım artık. Yoksa öyle üstüne nakit falan veremem(!)
  • 22-04-2019, 14:04:29
    #4
    Touch ID çalışmıyor. (Bazen çalışmakta)
    Pil durumu iyi değil.
    Arka kamerada titreşim var.
    Hoparlörde cızırtı var (ses çıkıyor sadece cızırtı var)

    Bunlar dışında bir sorun yok.
    +Sorunlu olmayan yerlerini öğrenebilirmiyim?
  • 22-04-2019, 14:08:16
    #5
    D3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Touch ID çalışmıyor. (Bazen çalışmakta)
    Pil durumu iyi değil.
    Arka kamerada titreşim var.
    Hoparlörde cızırtı var (ses çıkıyor sadece cızırtı var)

    Bunlar dışında bir sorun yok.
    +Sorunlu olmayan yerlerini öğrenebilirmiyim?
    +Ekranın'da sorun yok
    +Dokunmatikte sorun yok
    +Ses açma kapama, home tuşu,kilit tuşu gibi tuşlarda sorun yok.
    +Kulaklık girişi ve şarj girişi sorunu yok.
    +Şebeke sorunu yok
    +Ön kamera sorunu yok
    +Sensör sorunu yok
    +Anakart, icloud sorunu yok.
    +Üst hoparlör sorunu yok.
    +Mikrofon sorunu yok

    Öğrendin mi? Var mı başka sorun? Alacak mısın?
  • 22-04-2019, 14:21:24
    #6
    utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +Ekranın'da sorun yok
    +Dokunmatikte sorun yok
    +Ses açma kapama, home tuşu,kilit tuşu gibi tuşlarda sorun yok.
    +Kulaklık girişi ve şarj girişi sorunu yok.
    +Şebeke sorunu yok
    +Ön kamera sorunu yok
    +Sensör sorunu yok
    +Anakart, icloud sorunu yok.
    +Üst hoparlör sorunu yok.
    +Mikrofon sorunu yok

    Öğrendin mi? Var mı başka sorun? Alacak mısın?
    Yavaş ol şampiyon.. Almıyorum!
  • 22-04-2019, 14:23:14
    #7
    D3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yavaş ol şampiyon.. Almıyorum!
    Sizin gibilere, malı idareten yaptırıp öyle satmak lazım 2 gün sonra kalsın elinizde
    Bi bitmediniz
  • 22-04-2019, 14:29:23
    #8
    Arızamısın kardeşim? Bi bitmediniz falan ne saçmalıyorsun... Niye böyle heyecan yaptın anlamadım ben kötü bir şey demedim... Kırk tane sorunu olan ürünü satan sensin.. Kamera bozuk, touch pad bozuk, hoparlör bozuk, batarya bozuk,
  • 22-04-2019, 14:34:01
    #9
    D3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arızamısın kardeşim? Bi bitmediniz falan ne saçmalıyorsun... Niye böyle heyecan yaptın anlamadım ben kötü bir şey demedim... Kırk tane sorunu olan ürünü satan sensin.. Kamera bozuk, touch pad bozuk, hoparlör bozuk, batarya bozuk,
    Eeee? Sorunlu ürün satılamaz mı? Sıfır parası mı istiyorum.
    Hadi başka kapıya