• 31-05-2015, 17:56:46
    #1
    Eşim ev hanımı en azından bir e-ticaret sitesi açıp 3-5 kazansın düşüncesindeyim. stoksuzsat (nokta) com kullanan varmı acaba? S.S.S. okudum, anladığıma göre bana sadece siteyi açmak düşüyor sanırım. vergi vs. herşeyi kendileri yapıyor ve yasal diyor. Bu işe hiç atılmadım, yani acemiyim. Rekabet çok onun farkındayım, ürünleri ben almayacağımdan elimde patlama riski yok bu yüzden ne satsam kar düşüncesindeyim. Sizlerin düşüncesi nedir acaba?
  • 31-05-2015, 18:00:14
    #2
    R10 Sigortacısı
    cs_eylul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşim ev hanımı en azından bir e-ticaret sitesi açıp 3-5 kazansın düşüncesindeyim. stoksuzsat (nokta) com kullanan varmı acaba? S.S.S. okudum, anladığıma göre bana sadece siteyi açmak düşüyor sanırım. vergi vs. herşeyi kendileri yapıyor ve yasal diyor. Bu işe hiç atılmadım, yani acemiyim. Rekabet çok onun farkındayım, ürünleri ben almayacağımdan elimde patlama riski yok bu yüzden ne satsam kar düşüncesindeyim. Sizlerin düşüncesi nedir acaba?
    Örnek sitesine baktım da bildiğiniz ürün yok gibi bir şey sitede.. Site tasarımı da oldukça kötü :/ Ben pek sıcak bakamadım açıkçası...
  • 31-05-2015, 18:09:26
    #3
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örnek sitesine baktım da bildiğiniz ürün yok gibi bir şey sitede.. Site tasarımı da oldukça kötü :/ Ben pek sıcak bakamadım açıkçası...
    Hocam hazır imzanızı gördüm siz nasıl yapıyorsunuz acaba? alım -satım gider-gelir (sakıncalıysa özeldende yazabilirsin) Sitenizin görüntüsü çok güzel.

    zaten bebek üzerine açmayı düşünüyorum. Tasarımda o değil, site shopphp*net tarafında yapılıyor.
  • 02-06-2015, 17:27:54
    #4
    Ön para veya satış şartı almadan yapıyorlarsa, eşinizin sözüne bakan o söyleyince akan sularını durduran güvenine daha fazla paralar verecek dostları çoksa yapsın.
    Ancak ön para alacaksa veya şart koşacaksa, çevresi kalabalık değilse hiç girmesin Avon satsın Ersağ satsın o daha iyi.
    Eticaret çok gelişti, sektör aşırı daraldı artık ha deyince kazanılmıyor. Benim Türkiye'de en iyi yazılımım var diyende battı, Türkiye'nin en hızlı büyüyn firması da...
    Geçen yıl danışmanlık paramı yüksek bulup, "benim facebookta 150.000lik gurbum var bilmem ne oyununda ekibim var, köyüm akrabalarım spor takımım" diyen adam da battı.
    8 Yıllık %100 lük site günde 3-5 satış ancak yapıyor. Ona göre karar ver
  • 02-06-2015, 20:06:27
    #5
    cs_eylul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşim ev hanımı en azından bir e-ticaret sitesi açıp 3-5 kazansın düşüncesindeyim. stoksuzsat (nokta) com kullanan varmı acaba? S.S.S. okudum, anladığıma göre bana sadece siteyi açmak düşüyor sanırım. vergi vs. herşeyi kendileri yapıyor ve yasal diyor. Bu işe hiç atılmadım, yani acemiyim. Rekabet çok onun farkındayım, ürünleri ben almayacağımdan elimde patlama riski yok bu yüzden ne satsam kar düşüncesindeyim. Sizlerin düşüncesi nedir acaba?
    İncir'i incelemenizi öneririm, daha oturmuş bir sistemi var en azından.
  • 02-06-2015, 20:36:37
    #6
    Üyeliği durduruldu
    siteden satıs olayları eskisi gibi değil satıs platformları daha sağlıklı insanlar artık ürünü görüp kullanıp onay vermek istiyoruz haklı olarak n11 sanalpazar gg gibi siteler
  • 02-06-2015, 22:01:04
    #7
    sahibinden üzerinden güvenli ticaret ile satış yapabilir boşuna site açıp sonra da vergi cezası yemeye değmez
  • 03-06-2015, 09:00:33
    #8
    Öncelikle nasıl satabilirimden öte ne satabilirim sorusuna cevap bulabilirseniz,
    nerede ve nasıl satabilirim sorusuna cevap bulmanız daha kolay olacaktır.

    zira o kadar çok satış kanal ve satış için değerlendirilebilecek sosyal mecra var ki,
    önemli olan sizin ürün veya ürün grubunuza talip olabilecek potansiyel müşteriler neredeler ve nasıl ulaşırım sorusuna geçebilirsiniz.

    sadece instagram hesabından edindiği takipçilerine satış yapan bayanlarda var, gg de olanda, kendi sitesi ile başaranda...

    elbette başarısız örnekler de çok.

    ama görünen o ki, kimin başarıl kimin başarısız olacağını denemeden bilebilmek de çok zor...

    ürün belirlemek, bu ürüne uygun pazarın toplandığı mecrayı tespit ve strateji
    iÅŸ budur bence.

    acizane sözü geçen incir vb. sistemlere satış için girmemeniz. bu sitelere sahip olanlara gördüğüm, uzun dönemde üyelik dışında satış odaklı çalışanlarda maalesef başarı şansı çok düşük. bu da acizane benim fikrim ve tespitim.

    herkese girişimlerinde ve iş hayatında başarılar...
  • 03-06-2015, 20:53:26
    #9
    Acemi_Turk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sahibinden üzerinden güvenli ticaret ile satış yapabilir boşuna site açıp sonra da vergi cezası yemeye değmez
    Böyle sistemlerde her sorumluluk onlara ait herşey yasal diyor. Yani bize site açıp satmak düşüyorsa yılda 600TL site yapımı + 20TL domain masrafı olucak. Geriye ne kazanırsak kar.