Eşim ev hanımı en azından bir e-ticaret sitesi açıp 3-5 kazansın düşüncesindeyim. stoksuzsat (nokta) com kullanan varmı acaba? S.S.S. okudum, anladığıma göre bana sadece siteyi açmak düşüyor sanırım. vergi vs. herşeyi kendileri yapıyor ve yasal diyor. Bu işe hiç atılmadım, yani acemiyim. Rekabet çok onun farkındayım, ürünleri ben almayacağımdan elimde patlama riski yok bu yüzden ne satsam kar düşüncesindeyim. Sizlerin düşüncesi nedir acaba?
İncir'i incelemenizi öneririm, daha oturmuş bir sistemi var en azından.