cs_eylul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eşim ev hanımı en azından bir e-ticaret sitesi açıp 3-5 kazansın düşüncesindeyim. stoksuzsat (nokta) com kullanan varmı acaba? S.S.S. okudum, anladığıma göre bana sadece siteyi açmak düşüyor sanırım. vergi vs. herşeyi kendileri yapıyor ve yasal diyor. Bu işe hiç atılmadım, yani acemiyim. Rekabet çok onun farkındayım, ürünleri ben almayacağımdan elimde patlama riski yok bu yüzden ne satsam kar düşüncesindeyim. Sizlerin düşüncesi nedir acaba?
Örnek sitesine baktım da bildiğiniz ürün yok gibi bir şey sitede.. Site tasarımı da oldukça kötü :/ Ben pek sıcak bakamadım açıkçası...