Örnek sitesine baktım da bildiğiniz ürün yok gibi bir şey sitede.. Site tasarımı da oldukça kötü :/ Ben pek sıcak bakamadım açıkçası...
Hocam hazır imzanızı gördüm

siz nasıl yapıyorsunuz acaba? alım -satım gider-gelir (sakıncalıysa özeldende yazabilirsin) Sitenizin görüntüsü çok güzel.
zaten bebek üzerine açmayı düşünüyorum. Tasarımda o değil, site shopphp*net tarafında yapılıyor.