• 22-11-2014, 19:26:06
    #37
    bende tüm azı dişlerimi kaybettim doktor amcalar beni bekliyor ama yıllaca kaçtım dişlerim beni tek etti halada kaçıyorum ağrı apseler devam ediyor ama hala korkuyorum burda bile görüce tüğlerim diken diken oldu bir kere gittim boğaz borumu koparacaklardı 1 ay yattım en arkadaki diş yüzünden acemi mi bir kadına çatmışız şimdi dahada korkum yaw
  • 22-11-2014, 19:28:22
    #38
    @Dt.Furkan;

    https://www.r10.net/1069830679-post13.html
    https://www.r10.net/1069830700-post15.html

    Hocam linkteki sorularıma acil cevap bekliyorum. Sıcak bir şey yiyip içemez oldum.
  • 22-11-2014, 19:55:16
    #39
    Merhabalar , diş beyazlatma yaptırmak istiyorum. Lakin belirli bölgelere yaptırıcam.
    Detaylı bilgi alabilir miyim.
  • 22-11-2014, 21:06:29
    #40
    İzmir'deyim..
    DiÅŸ beyazlatma iÅŸlemi varsa bilgi alabilir miyim?
  • 23-11-2014, 01:38:32
    #41
    Merhaba, üstad bende 4 diş eksik hepside alt çenede resimde kırmızıyla işaretlediklerim.
    ne tür bi diş tavsiye edersiniz fiyat bize ne olur ve ankaradan geldiğime değermi ?
  • 23-11-2014, 15:48:47
    #42
    diş beyazlatması soran arkadaşlar bunun için doktora gitmenize bile gerek yok eczaneden bununla ilgili ürünler alabilirsiniz tabi kalıcı değildir.

    CenGaveR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, üstad bende 4 diş eksik hepside alt çenede resimde kırmızıyla işaretlediklerim.
    ne tür bi diş tavsiye edersiniz fiyat bize ne olur ve ankaradan geldiğime değermi ?
    Her ne kadar ağızı görmeden yorum yapmak doğru olmasada şuan ki resime göre dişlerinizin sağlam olduğunu düşünürsek aşağıda maviyle işaretlediğim dişler kesilerek köprü yapılacak ve diğer eksik olan yerlere diş gelecek.

    https://i.hizliresim.com/XYaqZj.png
    Ankara'dan geleceğinize değecek bir fiyat çıkartırız.
  • 23-11-2014, 15:53:52
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Kolay gelsin hocam, ön üst 8 kaplama diş var geçen sene yaptırdım , estetik zirkonyum diş.
    çok memnunum , zirkonyum biraz pahalı ama çok güzel bir diş, şimdi sormak istediğim;

    bakım süresi var mı bu dişin mesela yılda 1 gibi, yapışkanlarda gevşeme olurmu bu süre içinde, altlarıda yaptırmayı düşünüyorum zirkonyum alt 8 ancak doktorum alt 6 kurtarır dedi.
  • 23-11-2014, 16:23:07
    #44
    Üyeliği durduruldu
    bursa içinde hizmet var mı
  • 23-11-2014, 16:31:50
    #45
    üstat acil cevap verirseniz sevinirim.
    Dişlerden birine kanal tedavisi yaptık. Önce sinirleri aldı sonrasında içine ilacı bıraktı son siniri alırken baya acı çekmiştim bağırdım acıdan. Biraz daha sabırlı olun dedi ve son siniri de aldı doktor hanım. 2 hafta sonraya randevu verdi o zamana kadar hiçbir ağrı yoktu galiba ilaçtan dolayı.
    Gel zaman git zaman randevu geldi ve doktor hanım beyaz kirec dolgusunu söktü sonrasında işleme başladı ilk 1 ay hiçbir şey yoktu ancak daha sonraları su içtiğimde çokta soguk olmadıgı halde sızlanma var yani dişte bir ağrı var.

    Sizce bu nedendir.