üstat acil cevap verirseniz sevinirim.
Dişlerden birine kanal tedavisi yaptık. Önce sinirleri aldı sonrasında içine ilacı bıraktı son siniri alırken baya acı çekmiştim bağırdım acıdan. Biraz daha sabırlı olun dedi ve son siniri de aldı doktor hanım. 2 hafta sonraya randevu verdi o zamana kadar hiçbir ağrı yoktu galiba ilaçtan dolayı.
Gel zaman git zaman randevu geldi ve doktor hanım beyaz kirec dolgusunu söktü sonrasında işleme başladı ilk 1 ay hiçbir şey yoktu ancak daha sonraları su içtiğimde çokta soguk olmadıgı halde sızlanma var yani dişte bir ağrı var.

Sizce bu nedendir.