bende tüm azı dişlerimi kaybettim doktor amcalar beni bekliyor ama yıllaca kaçtım dişlerim beni tek etti halada kaçıyorum ağrı apseler devam ediyor ama hala korkuyorum burda bile görüce tüğlerim diken diken oldu bir kere gittim boğaz borumu koparacaklardı 1 ay yattım en arkadaki diş yüzünden acemi mi bir kadına çatmışız şimdi dahada korkum yaw