Kolay gelsin hocam, ön üst 8 kaplama diş var geçen sene yaptırdım , estetik zirkonyum diş.
çok memnunum , zirkonyum biraz pahalı ama çok güzel bir diş, şimdi sormak istediğim;

bakım süresi var mı bu dişin mesela yılda 1 gibi, yapışkanlarda gevşeme olurmu bu süre içinde, altlarıda yaptırmayı düşünüyorum zirkonyum alt 8 ancak doktorum alt 6 kurtarır dedi.