• 26-09-2013, 00:02:13
    #37
    DizayNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    apple almak hem çok riskli hemde çok farklı bi durum.
    • İos kullanmadıysanız telefonda yada bilgisayarda işletim sistemine alışma süreci yaşayacaksınız.
    • Ardından yeni sürümler geldiğinde, ios güncellemeleri geldiğinde sıkıntılar yaşayacaksınız.
    • Üst modeller çıktığında alt modellere çöp olarak bakılacak, ama fiyatları düşmeyecek.
    • İos'a alıştıktan sonra gidip başka bir şey kullanmaya çalışırsanız Marsdaydım yemin ederim diyen kadına dönersiniz.

    Apple almak saçmalıktır neden mi?
    • Geliştirme yapılamaz, Açık kaynak değildir
    • Free eklenti filan az olur
    • En çok işe yarayacak, en kaliteli uygulamalar ücretlidir.
    • İş adamı değiliz, prestij ve gösteriş yapmak zorunda değiliz. Son model Mercedese binmiyorsak iphone hiç gerek yok

    Android gibi özelleştirilebilir, açık kaynak bir yazılım varken ötesine bakmak ciddi anlamda gösteriş için.

    Onlarca adamı çevirip sorun neden apple? Verecekleri cevap belli: Çünkü o iphone!

    Android telefonlardan ne farkı var? Neden android değil ios? Neden apple? Neden 3Binlira?
    Bir insan daha nasıl saçmalar diye düşündüm de, cevabı yok herhalde -.-
  • 26-09-2013, 00:04:23
    #38
    vBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş beleş konuşma bunu yazan sen değilmisin? S4 ile iphone5 arasında ne fiyat farkı var.

    Beni mesajına cevap yazmak zorunda bırakma bir derdin varsa report et.
    Arkadaşım alkollü filan mısın sen? Zan altında bırakıyorsun hava atında bilmem ne? NE alakası var bununla bunun?

    Sen bana alıntı yapıp sataşıyorsun sonra bana alıntı yapma cevap yazma diyorsun yahu bi bitin artık.

    Bana üstte yazdığım gibi Androidi eleştiren bi şey yaz teşekkür ederim, gelmişssin bana diyorsun ki saçma saçma konuşma yok zan altında bırakma. Adam akıllı bi şey yaz sonra diyelim aa bu doğruymuş.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:04:23 -->-> Daha önceki mesaj 00:03:04 --

    azizarslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir insan daha nasıl saçmalar diye düşündüm de, cevabı yok herhalde -.-
    buyur burdan yak.

    Yav diyin bana şunu şunu yanlış düşünüyorsun diyin, aksi halde herkes der şu saçmalamış bu saçmalamış post mu kasıyorsunuz napıyorsunuz anlamıyorum ki.

    Düşüncenizi temellendirin adam diyelim, sataşmayın insana.
  • 26-09-2013, 00:10:00
    #39
    DizayNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım alkollü filan mısın sen? Zan altında bırakıyorsun hava atında bilmem ne? NE alakası var bununla bunun?

    Sen bana alıntı yapıp sataşıyorsun sonra bana alıntı yapma cevap yazma diyorsun yahu bi bitin artık.

    Bana üstte yazdığım gibi Androidi eleştiren bi şey yaz teşekkür ederim, gelmişssin bana diyorsun ki saçma saçma konuşma yok zan altında bırakma. Adam akıllı bi şey yaz sonra diyelim aa bu doğruymuş.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:04:23 -->-> Daha önceki mesaj 00:03:04 --



    buyur burdan yak.

    Yav diyin bana şunu şunu yanlış düşünüyorsun diyin, aksi halde herkes der şu saçmalamış bu saçmalamış post mu kasıyorsunuz napıyorsunuz anlamıyorum ki.

    Düşüncenizi temellendirin adam diyelim, sataşmayın insana.
    Gece gece illa ağzımı açtıracaksın tartışan bir insan değilim ama zorluyorsun. İnsan gibi söyleki anroidin artıları bu bence değmez kalkıp mercedese binmiyorsak apple'a gerek yok diyorsun. vss. Ha birde iphone en fazla 2,200 olur resmi satışı s4te aynı o fiyatta ee o zaman s4 alanlardamı hava atıyor.
  • 26-09-2013, 00:13:42
    #40
    vBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece gece illa ağzımı açtıracaksın tartışan bir insan değilim ama zorluyorsun. İnsan gibi söyleki anroidin artıları bu bence değmez kalkıp mercedese binmiyorsak apple'a gerek yok diyorsun. vss. Ha birde iphone en fazla 2,200 olur resmi satışı s4te aynı o fiyatta ee o zaman s4 alanlardamı hava atıyor.
    İlk mesajımın sonunda dediğim şey var ya hani onlarca adamı çevir sor niye diye? Çünkü o apple diyenler. Aynısın.

    Gayriresmi bir şekilde benim mesajımı alıntılıyorsun, üslubunun sertliği belli; sen öyle yapınca bende öyle yapıyorum o ayrı.

    Benim mesajlarımda var mı bi tane Samsung kullanın yazısı? Ben android diyorum, General Mobiledede var android HTCdede var samsungda mı var tek? Özellikleri şudur budur ayrı bir şey benim söylediğim tek şey ios ile ilgili bilmem farkında mısın?

    Bak her 2 cümlelik mesajına paragraf yazıyorum azıcık düşünde soruma cevap ver.

    Neden ios? Neden Android Değil?
  • 26-09-2013, 00:14:27
    #41
    DizayNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buyur burdan yak.

    Yav diyin bana şunu şunu yanlış düşünüyorsun diyin, aksi halde herkes der şu saçmalamış bu saçmalamış post mu kasıyorsunuz napıyorsunuz anlamıyorum ki.

    Düşüncenizi temellendirin adam diyelim, sataşmayın insana.
    Hıı evet 4 yıllık üyeyim, forumun yarısını tanıyorum ama post kasıyorum.
    • iOS işletim sistemli cihazı teknolojiyi takip etmeyen birine verin, çelişkinizi fark edeceksiniz.
    • 3-4 yıl öncesinin telefonu olmadığı sürece güncellemede hiçbir sıkıntı yaşamazsınız.
    • Her marka, her ürün böyledir. Üst modelleri çıktığında, alt yani eski (adı üstünde eski) modellerin fiyatları ve prestiji düşer. Fiyatları düşmeyecek konusuna katılmasam bile sizin tezinizle yürüyerek, iPhone 4S cihazınız varken iPhone 5 çıktı ve 4S'in fiyatı çok düşmediyse, 4S cihazınızı satıp üzerine 300-400 lira koyup iPhone 5 alabilirsiniz. Kullanıcı için artı.
    • Kulaktan dolma şeylerle yazmışsınız, böyle bir şey yok.

    Saçmalık konusuna gelince...
    • iOS'un core'u o kadar güzel ve geniş ki... Uygulama harici geliştirme yapmanıza zaten gerek yok. Ayrıca herkes programcı mı doğuyor? Programlama bilen, kod yazan birisi zaten geliştireceği şeyi seçer.
    • Kullandığım 10 uygulama varsa, orantı olsun diye söylüyorum 8 tanesi ücretsiz. Az önce geliştirmekten bahsediyordunuz... Kendinizle çeliştiniz. Geliştirdiğiniz şeylerden para kazanamazsanız neden geliştiresiniz ki?
    • Bu lafınıza diyecek bir şeyim yok. Dünyaya bu bakış açısıyla bakmanıza üzüldüm.

    Mesaj yazmak için, sırf bu konuda da yorumum var demek için yorum atınca demek ki... yapmayın lütfen. Mesajımı da alıntılamazsanız sevinirim.

    Bu arada şu an bu para verilmez. Gereksiz.
  • 26-09-2013, 00:17:41
    #42
    Bla bla bla, tartışmalara bakın hele... Parası olan, almak isteyen alır bu kadar basit Gerisi hikaye...
  • 26-09-2013, 00:52:06
    #43
    DizayNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk mesajımın sonunda dediğim şey var ya hani onlarca adamı çevir sor niye diye? Çünkü o apple diyenler. Aynısın.

    Gayriresmi bir şekilde benim mesajımı alıntılıyorsun, üslubunun sertliği belli; sen öyle yapınca bende öyle yapıyorum o ayrı.

    Benim mesajlarımda var mı bi tane Samsung kullanın yazısı? Ben android diyorum, General Mobiledede var android HTCdede var samsungda mı var tek? Özellikleri şudur budur ayrı bir şey benim söylediğim tek şey ios ile ilgili bilmem farkında mısın?

    Bak her 2 cümlelik mesajına paragraf yazıyorum azıcık düşünde soruma cevap ver.

    Neden ios? Neden Android Değil?
    Çünkü;

    - Apple başlı başına bir kalitedir.
    - Dün sadece 10 dakika bir akrabam Macbook'u mu kullandı ve bu gün gidip aldı.
    - Ürünleri tasarım harikasıdır
    - Bir yazılım yazıldığı zaman ilk önce developer bunu Apple'a gönderir. Apple inceler, kullanıcının zararına bir içerik varsa bunu YAYINLAMAZ!
    - Android'e koyduğunuz zaman çat diye yayınlanır. HİÇ BİR KONTROLDEN GEÇMEZ! Geçiyorsa bile al bunu bu zararlı denmez!
    - En Telefon kullanmayı bilmeyen birine verin iPhone'u BOZAMAZ, verin MACBOOK'u BOZAMAZ! Virüs sokamaz!
    - Çevremde 3 kişinin Androidi virüsten dolayı gitti servise. Gidin bakalım bi servis kayıtlarına Samsungun HTC'nin neden geliyor şikayetler?
    - Kapalı yazılım demişsiniz, evet iOS kapalı yazılım ve zaten bu yüzden güzel.
    - Donanım ve yazılım uyumu Apple harici hiç bir firmada iyi değil!
    - Apple güncellemelerinden bahsetmişsiniz. iPhone 3G evet iOS 5'e dahil geçemiyor. Ama rica etsem Samsung Star modellerini (iPhone 3G döneminde çıkmıştır +,-) güncellemeyi dener misiniz? Aynı dönemde çıkmış cihazlar?
    - Apple teknoloji üretir. Samsung HTC bilmem ne gider en basitinden Androidi koyar satar. (Şu an katlanabilir ekran teknolojisi patenti Apple'da)
    - iPhone 5'i 2000 TL'ye alır 2. el olarak 1700-1800'den satarsınız. Kız arkadaşıma S4 geldi 1200 TL teklif verdiler. Apple harici telefonların piyasası yoktur!

    Başka saymama gerek var mı hocam? Bir neden söyleyemiyor demişsiniz.
    He biz bu bütün maddeleri sizin dediğinizde topluyoruz aslında
    Çünkü Apple
    Saygılar
  • 26-09-2013, 00:53:06
    #44
    🌐 xvizyon ❤ r10
    İphone demek hız demektir bence de.. ama pahalıdır,bu fiyatlara şuan için alınmaz ilk mesaja cevap
  • 26-09-2013, 01:29:30
    #45
    konu sapmış, yabancı forumlardan aldığım bilgiye göre tr mağazası ocakta açıması muhtemel. bunu baz alarak bekleyip-beklemeyebilirsiniz. Gezmeyi seviyorsanız almanya'ya ucuz uçak bileti(tabi bulabilirseniz) ile gidip alıp gelebilirsiniz.