İlk mesajımın sonunda dediğim şey var ya hani onlarca adamı çevir sor niye diye? Çünkü o apple diyenler. Aynısın.
Gayriresmi bir şekilde benim mesajımı alıntılıyorsun, üslubunun sertliği belli; sen öyle yapınca bende öyle yapıyorum o ayrı.
Benim mesajlarımda var mı bi tane Samsung kullanın yazısı? Ben android diyorum, General Mobiledede var android HTCdede var samsungda mı var tek? Özellikleri şudur budur ayrı bir şey benim söylediğim tek şey ios ile ilgili bilmem farkında mısın?
Bak her 2 cümlelik mesajına paragraf yazıyorum azıcık düşünde soruma cevap ver.
Neden ios? Neden Android Değil?
Çünkü;
- Apple başlı başına bir kalitedir.
- Dün sadece 10 dakika bir akrabam Macbook'u mu kullandı ve bu gün gidip aldı.
- Ürünleri tasarım harikasıdır
- Bir yazılım yazıldığı zaman ilk önce developer bunu Apple'a gönderir. Apple inceler, kullanıcının zararına bir içerik varsa bunu YAYINLAMAZ!
- Android'e koyduğunuz zaman çat diye yayınlanır. HİÇ BİR KONTROLDEN GEÇMEZ! Geçiyorsa bile al bunu bu zararlı denmez!
- En Telefon kullanmayı bilmeyen birine verin iPhone'u BOZAMAZ, verin MACBOOK'u BOZAMAZ! Virüs sokamaz!
- Çevremde 3 kişinin Androidi virüsten dolayı gitti servise. Gidin bakalım bi servis kayıtlarına Samsungun HTC'nin neden geliyor şikayetler?
- Kapalı yazılım demişsiniz, evet iOS kapalı yazılım ve zaten bu yüzden güzel.
- Donanım ve yazılım uyumu Apple harici hiç bir firmada iyi değil!
- Apple güncellemelerinden bahsetmişsiniz. iPhone 3G evet iOS 5'e dahil geçemiyor. Ama rica etsem Samsung Star modellerini (iPhone 3G döneminde çıkmıştır +,-) güncellemeyi dener misiniz? Aynı dönemde çıkmış cihazlar?
- Apple teknoloji üretir. Samsung HTC bilmem ne gider en basitinden Androidi koyar satar. (Şu an katlanabilir ekran teknolojisi patenti Apple'da)
- iPhone 5'i 2000 TL'ye alır 2. el olarak 1700-1800'den satarsınız. Kız arkadaşıma S4 geldi 1200 TL teklif verdiler. Apple harici telefonların piyasası yoktur!
Başka saymama gerek var mı hocam? Bir neden söyleyemiyor demişsiniz.
He biz bu bütün maddeleri sizin dediğinizde topluyoruz aslında
Çünkü Apple

Saygılar