• 25-09-2013, 22:44:06
    #28
    darty rekora gidiyor
  • 25-09-2013, 22:52:26
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10 binde yapsalar bunu alacak tipler var
  • 25-09-2013, 23:10:07
    #30
    ozgurland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    649$ lık ürün 2900 TL civarında fiyatlardan almak içininize siniyorsa alın. Apple Store Türkiye hazırlıkları başladı yakında Apple store Türkiye açıldıktan sonra Apple fiyatları fazlasıyla düşücektir.
    en fazla 300 lira düşer.

    2100 yerine 1800'e geriler 16 gb olanları.
  • 25-09-2013, 23:15:25
    #31
    apple almak hem çok riskli hemde çok farklı bi durum.
    • İos kullanmadıysanız telefonda yada bilgisayarda işletim sistemine alışma süreci yaşayacaksınız.
    • Ardından yeni sürümler geldiğinde, ios güncellemeleri geldiğinde sıkıntılar yaşayacaksınız.
    • Üst modeller çıktığında alt modellere çöp olarak bakılacak, ama fiyatları düşmeyecek.
    • İos'a alıştıktan sonra gidip başka bir şey kullanmaya çalışırsanız Marsdaydım yemin ederim diyen kadına dönersiniz.

    Apple almak saçmalıktır neden mi?
    • Geliştirme yapılamaz, Açık kaynak değildir
    • Free eklenti filan az olur
    • En çok işe yarayacak, en kaliteli uygulamalar ücretlidir.
    • İş adamı değiliz, prestij ve gösteriş yapmak zorunda değiliz. Son model Mercedese binmiyorsak iphone hiç gerek yok

    Android gibi özelleştirilebilir, açık kaynak bir yazılım varken ötesine bakmak ciddi anlamda gösteriş için.

    Onlarca adamı çevirip sorun neden apple? Verecekleri cevap belli: Çünkü o iphone!

    Android telefonlardan ne farkı var? Neden android değil ios? Neden apple? Neden 3Binlira?
  • 25-09-2013, 23:17:44
    #32
    İsraf haramdır.
  • 25-09-2013, 23:19:27
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Kaçaklar geldi İstanbul da satılmış bir arkadaşıma el altından 900$ bende istedim ama bakalım.
  • 25-09-2013, 23:54:35
    #34
    DizayNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    apple almak hem çok riskli hemde çok farklı bi durum.
    • İos kullanmadıysanız telefonda yada bilgisayarda işletim sistemine alışma süreci yaşayacaksınız.
    • Ardından yeni sürümler geldiğinde, ios güncellemeleri geldiğinde sıkıntılar yaşayacaksınız.
    • Üst modeller çıktığında alt modellere çöp olarak bakılacak, ama fiyatları düşmeyecek.
    • İos'a alıştıktan sonra gidip başka bir şey kullanmaya çalışırsanız Marsdaydım yemin ederim diyen kadına dönersiniz.

    Apple almak saçmalıktır neden mi?
    • Geliştirme yapılamaz, Açık kaynak değildir
    • Free eklenti filan az olur
    • En çok işe yarayacak, en kaliteli uygulamalar ücretlidir.
    • İş adamı değiliz, prestij ve gösteriş yapmak zorunda değiliz. Son model Mercedese binmiyorsak iphone hiç gerek yok

    Android gibi özelleştirilebilir, açık kaynak bir yazılım varken ötesine bakmak ciddi anlamda gösteriş için.

    Onlarca adamı çevirip sorun neden apple? Verecekleri cevap belli: Çünkü o iphone!

    Android telefonlardan ne farkı var? Neden android değil ios? Neden apple? Neden 3Binlira?
    İos yada mac gibi stabil bir işletim sistemi bul ona geçelim. Herkesi zan altında bırakıyorsun herkesi havan atına kalıbına sokuyorsun.
  • 25-09-2013, 23:56:26
    #35
    vBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İos yada mac gibi stabil bir işletim sistemi bul ona geçelim. Herkesi zan altında bırakıyorsun herkesi havan atına kalıbına sokuyorsun.
    Ne zan altında bırakması ne saçmalıyorsun? Applenin Türkiye sorumlusu filan mısın, öyleyse gerekli kimlik bilgilerimi vereyim bana dava aç istersen?
  • 26-09-2013, 00:00:23
    #36
    DizayNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne zan altında bırakması ne saçmalıyorsun? Applenin Türkiye sorumlusu filan mısın, öyleyse gerekli kimlik bilgilerimi vereyim bana dava aç istersen?
    Alıntı
    İş adamı değiliz, prestij ve gösteriş yapmak zorunda değiliz. Son model Mercedese binmiyorsak iphone hiç gerek yok
    Boş beleş konuşma bunu yazan sen değilmisin? S4 ile iphone5 arasında ne fiyat farkı var.

    Beni mesajına cevap yazmak zorunda bırakma bir derdin varsa report et.